Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
izzy1985 schreef:Ik denk dat er bij degene die dit advies hebben gegeven vaker een paard onnodig dood gemaakt wordt
Macs schreef:izzy1985 schreef:Ik denk dat er bij degene die dit advies hebben gegeven vaker een paard onnodig dood gemaakt wordt
Wat een verschrikkelijke respectloze reactie. Iedereen probeert hier te helpen en ik geloof nooit dat iemand zijn paard zomaar laat afmaken omdat ie een keertje niet goed loopt. Enig idee hoe deze reactie over kan komen?
palousa_boy schreef:Ben het ook eens met wat hier boven staat wat betreft het teveel tegelijk willen proberen. Het zal wat langer duren idd als je alles een voor een probeert maar dan weet je wel of het ook echt wat doet.
Macs schreef:izzy1985 schreef:Ik denk dat er bij degene die dit advies hebben gegeven vaker een paard onnodig dood gemaakt wordt
Wat een verschrikkelijke respectloze reactie. Iedereen probeert hier te helpen en ik geloof nooit dat iemand zijn paard zomaar laat afmaken omdat ie een keertje niet goed loopt. Enig idee hoe deze reactie over kan komen?