Olympia96 schreef:Ik vraag me af of ik in 2010 misschien nog in de 'experimentele' fase zat. De zalf vond ik toen echt niet duur namelijk.
Mijn paard had wel last van de behandeling, maar zeker niet gedurende het hele traject.
Wat heet duur?
Ik heb geen Knottenbelt zalf gehad voor de sarcoid hier, wij hebben met dermequin gewerkt.
Toen ik de eerste keer het potje zalf zag en wilde afrekenen schoot ik toch wel in de lach. Het was een zeer klein potje, en moest bijna 100 euro betalen. De assistente daar heeft voor de zekerheid navraag gedaan of dit wel klopte. Ja dus.
Heb 2 keer moeten behandelen en dus 2 potjes nodig gehad, tussendoor en erna nog zeker 6-8 tubes L-mesitran. Hij had ook wel echt een grote wond.
Al met al was de behandeling echt geen pretje, hij heeft nog steeds een flink litteken en blijft daar ook wat gevoelig op. Garanties dat het weg is volledig en wegblijft, die krijg je niet!
Volgens mij heeft mijn fries nu ook weer een kleintje in zijn lies, maar zodanig klein dat ik daar momenteel nog even niets aan ga doen.
Ik heb hem behandeld in een periode dat er weinig vliegen waren, bewust want een open wond onder een deken is niet echt een optie en afdekken kwam het herstel niet ten goede.