pffffhopelijk gaat het niet ontsteken en komt het allemaal goed... Kan me echt voorstellen hoe je je moet voelen op dat moment. zo ben ik eens gebeld dat mijn paard was aan gereden , helaas of moet eigenlijk zeggen gelukkig niet overleeft maar pfffff gewoon dat telefoontje al..
Oh my... Heel veel sterkte deze tijd. Ik ga hard voor je duimen dat alles goed komt!
BeeMed
Geplaatst: 27-04-17 23:34
Wat een nare wond. Wat zal jij geschrokken zijn. Ik heb pas op Facebook een paard gevolgd dat met haar borst op een punt hek was gesprongen. Die wond is gehecht en daarna open gesprongen. Zag eruit op een manier dat je denkt dit komt nooit meer goed. Maar dat geneest als een trein. Ik ga hard voor jullie duimen.
JuliavH
Geplaatst: 27-04-17 23:37
Zohee, heftig! Ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen.. Heel veel sterkte gewenst en we gaan duimen voor je dat alles goed komt
Veel sterkte voor jou en jou zoon!! Hopelijk komen er geen complicaties en knapt jullie vriend snel op, al denk ik dat het wel de nodige rust en revalidatie zal worden.
Jeminee zeg dat is niet niks! Veel sterkte nu en later, ik duim voor een goede afloop. Inderdaad heb ik hier op bokt ook wel eens topics voorbij zien komen waarbij je dacht dat het nooit meer goed zou komen, en die knapten toch wonderbaarlijk goed weer op. Fingers crossed!