Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roos_M schreef:The_Cat schreef:Maar verbrand dat de huid ook gewoon niet? Olie zorgt er toch voor dat de zon feller brandt op dat plekje?
Nee. Die ervaring heb ik niet.
Sterker nog de carrot seed olie heeft zelfs n spf factor.
The_Cat schreef:Maar verbrand dat de huid ook gewoon niet? Olie zorgt er toch voor dat de zon feller brandt op dat plekje?
Dennis schreef:Een bevriend aromaterapeute is bezig met een (goede) cursus aroma therapie bij paarden te maken.
Ze waarschuwde mij voor bedrijven als doTerra en Young Living. Kwaliteit van oliën is prima, maar ze zijn duur en geven niet altijd de juiste adviezen en waarschuwingen.
Dennis schreef:Een bevriend aromaterapeute is bezig met een (goede) cursus aroma therapie bij paarden te maken.
Ze waarschuwde mij voor bedrijven als doTerra en Young Living. Kwaliteit van oliën is prima, maar ze zijn duur en geven niet altijd de juiste adviezen en waarschuwingen.
Jessix schreef:Ik heb van verschillende mensen een pb ontvangen voor het bestellen van enkele flesjes YL, daarvoor dank.Ik zou wel wat willen mixen als muggenspray voor de paarden. Wat gebruiken jullie daar zoal voor?
Allegra schreef:Nog maar een keertje dan, ook van YL kun je gebruik maken zonder multi level gedoe, dat is geen verplichting. Alleen, als je er wel aan meedoet krijg je extratjes en korting. Ik vind het ook teveel gedoe en zou er te weinig gebruik van maken dus ik bestel via Oil with Love. Zij doet eens per maand een bestelling en dan stuurt ze de olietjes naar je door. Krijg er vaak ook een leuk extratje bij, zoals een inhaler of een rollertje.
Roos_M schreef:Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik ga mij er nog eens beter in verdiepen (met de zomer in het vooruitzicht !! ).
Chrisss schreef:Wel moet je bewust zijn van wat je doet, welke oliën en verdunningen je inzet en bij wie,hoe je dit gebruikt, en het is nooit een vervanging van arts of medische ingreep. Het kan goed ondersteunen en soms in plaats van.
Chrisss schreef:Lavendel,Peppermint, Lemon, citronella,cedarwood, thieves. Fijne oliën om in te zetten tegen insecten.
Je kijkt naar wat het beste voor jezelf of het dier werkt. Gebruik zelf de oliën van Young Living en ben teamlid van Oily Animals. Je kiest zelf wat je wil en legt mensen niks op. Verdiep me in alle aspecten van het paardenwelzijn/dierenwelzijn en de welzijn van de mens. Naast Bach bloesems, homeopathie, kruiden en geneeskundige planten, reiki en Shambhala zet ik graag etherische oliën in. Wel moet je bewust zijn van wat je doet, welke oliën en verdunningen je inzet en bij wie,hoe je dit gebruikt, en het is nooit een vervanging van arts of medische ingreep. Het kan goed ondersteunen en soms in plaats van. Baat het niet dan schaadt het niet is ook een verkeerde uitspraak. Ook oliën kunnen verkeerd ingezet worden en grote gevolgen hebben.
Zie mooie en positieve dongen gebeuren bij mensen en dieren om me heen. Zowel psychisch als lichamelijk. Zelf heel veel baat bij de allergie trio vooreerst hooikoorts en allergie. Werkt bij ij echt goed. Gevaarlijk en overspannen paard wat door oa deze oliën zichzelf weer kan worden. Moeder met copd en veel spierkrampen krijgt hier ook verlichting door.