Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou zeggen een klein handje er van inclusief takjes in een keukeningredientenfijnmaakding naar keuze en kijken wat er gebeurt? Ik heb dat wel gedaan met lijnzaadjes. In de machine en dan een paar keer op de pulseknop duwen. En met een houten lepel de ongemalen zaadjes van buiten naar binnen duwen zodat 't gelijkmatig gemalen wordt. mylittlejoy schreef:Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar onze merrie stond in het verleden op Bronscur (http://simicur.com/homeopathische-medic ... 00-ml.html) en daar deed zij het heel goed op. Nadat ze twee veulens heeft gehad is ze eigenlijk nooit meer zo extreem hengstig geweest als daarvoor.
PanamaD schreef:Ik heb het gemalen in de blender. Ging prima.
[ [url=m/ryYKaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik verbaas me dat paard het eet want t riekt behoorlijk... gelukkig maar.
Alleen weet ik niet of ik genoeg geef. Geef een klein schepje o+a. Voer het nu enkele dagen dus kan er nog nies zinnigs over zeggen.
Daarvan moet ik 4,4 gram voeren, dus als ik jou was zou ik het gewoon eens afwegen. Schepje lijkt wel overseen te komen met de mijne, maar mijn poeder is wel een stuk fijner gemalen.