Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik had vorige week vrijdag al gemaild dat ze woensdag opgehaald moet worden. Dus vragen of ze dan morgen niet behandeld kan worden is toch een beetje zinloos lijkt mij dan
Hopelijk morgen een heel wat rustigere dag!
Merrie voelt zich niet helemaal top en terecht .. chemo is gewoon kl*te. Ze was blij om haar vriendje weer te zien maar had wel een echt 'blijf-van-m'n-lijf' moment. Maar ze staat lekker buiten in het zonnetje en dat kan ook alleen maar goed voor dr zijn.

Nu de 2e gehad dus we gaan het allemaal zien! 
Foto's vertekenen in die zin heel erg. Daarom gaf ik al aan dat ik het zondag echt vond meevallen want ik had het groter verwacht.
Mijn vriendin gaf aan dat ze een stuk minder nukkig is vergeleken met de vorige keer en dat ze heel graag aandacht wilt; uiteraard krijgt ze dat dan ook in overvloed! Verder staat ze (godzijdank) hele dagen buiten en wordt ze nauwlettend in de gaten gehouden!
Maar eigenlijk nog maar 25 dagen .. dus mag nog niet klagen. Maar het blijft een rollercoaster.

Of in ieder geval .. ik duim daar nog even voor