Zo eindelijk een update .. Mijn 'Valentijnsdag' is een gewone dinsdag met een hoop stress 
In eerste instantie zou ik twee uur van te voren gebeld worden wanneer ze behandeld zou worden. Ik kreeg rond 12 uur een telefoontje dat ze rond vijf uur behandeld zou worden. Helaas kon degene niet waarmee ik eventueel zou gaan niet eerder vanuit z'n werk dus dat ging helaas niet door. Maar goed ook want om kwart over 5 belde de assistente dat er van alles tussen was gekomen en of ze het morgen niet zouden kunnen doen. Ja wat is dat nou ... nee dat kan niet. Gelukkig stonden wij niet al voor de kliniek (is een uur rijden..) maar nee morgen kan het niet want dan komen we haar ophalen. Dus oke .. we gaan het doorgeven.
Vervolgens hoorde ik niets meer en volgens de assistente zou het dan door gaan. Maar pietje paniek hier vind dat maar niets en rond 7 uur heb ik gebeld hoe en wat. Er was nu een operatie bezig en zij zou de volgende zijn. Oké ... phew.
Om half 9 werd ik gebeld dat ze in de uitslaapkamer lag. Alles was goed gegaan. Ze willen nu wel dat er meer gaat gebeuren bij dat oog .. de kankercellen moeten gedood worden. Je zag nu al wel verschil maar er moet meer gaan gebeuren uiteraard. Tot zover was het oké legde ze uit. (blijft lastig zo in t engels). Ze zou me een bericht sturen als ze wakker was.
Rond kwart over 9 kreeg ik het bericht dat ze wakker is geworden.
Thank God ....
Morgen zie ik m'n meisje weer