@Bigone, hij staat inderdaad zijn hele leven al op stro, hij staat nu ook nog op dezelfde stal als de manege alleen dan in het pension gedeelte. Ik word zo als het goed is terug gebeld door laarakker, zal het dan nog eens bespreken met haar, ubehaupt even afwachten wat ze zeggen en anders inderdaad toch langzaam op vlas zetten.
@Spatter, hij word 1 keer per jaar standaard ontwormt de andere keer word er een mestonderzoek gedaan en gekeken of het nodig is. Uiteraard maak ik zijn zaakje wel eens schoon.
Beestjes heb ik me twijfel aan, aangezien de veearts al meerdere keren is geweest, en dus ook heeft gezien om te antwoorden op je laatste vraag, ik gok de veearts zo'n 6 keer en nu 1 keer bij Laarakker. Hij heeft elke keer de vacht bekeken, voor zover hij kon zien met het blote oog, daarbij hebben we meerdere keren met sebacil gewassen dus dat zou dan alles wel gedood moeten hebben denk ik (?), ook staat hij al die tijd al gewoon met andere paarden en geen een van hen vertoont na al die tijd enige vorm van jeuk. Later aan de veearts gevraagd om een biopt, of dat een idee was, was volgens hem nu niet iets wat hij zou doen naar aanleiding van bovenstaande redenen.
Eric Laarakker zelf vond het als een klassiek verhaal klinken, ik hoop zometeen meer te weten te komen als ik terug word gebeld.