Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AmyPony schreef:Ik leg het net uit! Die andere kreeg een peesblessure! Dat het geld kost maakt me geen reet uit maar dan moet ik het wel hebben!!
Citaat:De behandeling van CPL
Als u niets aan CPL doet, kunnen de korsten op de onderbenen de beweging van het paard gaan belemmeren, paarden krijgen moeite met bewegen doordat de korsten pijn doen en in de weg zitten. Ook kunnen de benen gaan misvormen als uw paard lange tijd CPL heeft die niet onder controle is.

AmyPony schreef:Ik ga overleggen om de dierenarts te laten komen. Als dit CPL is dan hangt die handelaar. Dan neemt hij haar maar terug, of hij nou wil of niet. Dan geeft hij me maar geld of een nieuwe pony. Die man heeft ook een manege. Dus hij heeft zat pony's. Ik heb notabene toch een goed paard ingeleverd...
geerke schreef:AmyPony schreef:Ik ga overleggen om de dierenarts te laten komen. Als dit CPL is dan hangt die handelaar. Dan neemt hij haar maar terug, of hij nou wil of niet. Dan geeft hij me maar geld of een nieuwe pony. Die man heeft ook een manege. Dus hij heeft zat pony's. Ik heb notabene toch een goed paard ingeleverd...
hij hangt helemaal niet....CPL is geen verborgen gebrek.En de handelaar kan er niets aan doen dat jij er geen verstand van hebt en hem ook nog niet hebt laten keuren.
weet je?Een paard kost geld,om het goed te verzorgen en om de dierenarts te laten komen als dat nodig is.
Voor het zelfde geld heeft ze een infectie in haar benen,dan zal er toch echt antibiotica gegeven moeten worden.Om een bloedvergiftiging te voorkomen.Bezuinigen op een dierenarts terwijl je zelf de kennis niet hebt...vind ik een kwalijke zaak en maakt dat je geen paard waard bent.Financieel niet maar emotioneel ook niet.
AmyPony schreef:Ik ga overleggen om de dierenarts te laten komen. Als dit CPL is dan hangt die handelaar. Dan neemt hij haar maar terug, of hij nou wil of niet. Dan geeft hij me maar geld of een nieuwe pony. Die man heeft ook een manege. Dus hij heeft zat pony's. Ik heb notabene toch een goed paard ingeleverd...