Zoiets neem ik dan ook niet mee in mijn beslissing. Maar uiteraard helemaal goed voor wie dat wel wilt doen !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:Maris: heb jij toevallig ergens de gehaltes van het HH vitamine/mineralenmengsel?
Vanwege de nieuwe regelgeving mogen ze die niet meer op de website zetten kennelijk ...
Ijslander12 schreef:Mijn IJslander met bijnaam ''Kliko'' eet werkelijk waar alles, maar deze brokjes gaan er met geen mogelijkheid in. Moet eerlijk bekennen dat ik het persoonlijk ook erg ranzig vind ruiken. Mocht iemand het willen proberen, ik heb nog twee proefzakjes van purepaardenvoeding.nl liggen, die mag je zo hebben
Wijslander schreef:Ijslander12 schreef:Mijn IJslander met bijnaam ''Kliko'' eet werkelijk waar alles, maar deze brokjes gaan er met geen mogelijkheid in. Moet eerlijk bekennen dat ik het persoonlijk ook erg ranzig vind ruiken. Mocht iemand het willen proberen, ik heb nog twee proefzakjes van purepaardenvoeding.nl liggen, die mag je zo hebben
Zou je ze willen opsturen? Klinkt alsof die van mij het ook niet eten, maar ik kan het proberen. Wat ga jij nu voeren?