Ervaringen Victorious secret 200 vitamine

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: Ervaringen Victorious secret 200 vitamine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:40

Ik kan daar persoonlijk niet zoveel mee. Voer is goed of niet. Dat het het ene moment beter bij je paard past dan het andere moment is wat anders.
Zoiets neem ik dan ook niet mee in mijn beslissing. Maar uiteraard helemaal goed voor wie dat wel wilt doen ! :-)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:25

Maris: heb jij toevallig ergens de gehaltes van het HH vitamine/mineralenmengsel?
Vanwege de nieuwe regelgeving mogen ze die niet meer op de website zetten kennelijk ...

Ik heb de VS2000 binnen en ik probeer het te voeren maar mijn merrie het dus ook echt heel vies!
Ik doe nu maar een heel klein beetje door haar voer, maar dan staat ze er echt mee te smeerkezen alsof ik vergif door haar eten heb gedaan :roll:

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:40

Mac schreef:
Maris: heb jij toevallig ergens de gehaltes van het HH vitamine/mineralenmengsel?
Vanwege de nieuwe regelgeving mogen ze die niet meer op de website zetten kennelijk ...

Voila ;) https://puurpaardenvoer.nl/hayster-vita ... en-28-kg./
Echt geen hoge gehaltes, ik heb die gehaltes ook echt los moeten laten voordat ik dit ben gaan voeren. Maar mijn paard deed het er zo goed op !!!
Wel b.v. nog 300 mg zink per 50 gram mix

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:08

Dank je!
Lekker suf van mij :') . Net nog op hun site zitten lezen dat ze die gehaltes niet vrij kunnen geven :o? ?
En dit eet jouw paard goed dus?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:33

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:34

Mac wordt het al beter gegeten ondertussen?

Mijn shet krijgt het nu bijna 4 weken zo uit mijn hoofd en hij doet het er geweldig op!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 18:12

Ja, inmiddels wel. Ik ben er zwarte komijn (Schwarzkummel) brokjes doorheen gaan doen; die vindt ze lekker. Nu afwachten hoe ze het er op doet. Op zich oogt ze momenteel prima :-)

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:00

Hoe gaat het hier met de paarden die VS eten? Ik overweeg het te proberen voor mijn IJslanders. Geven jullie naast VS nog andere dingen bij?

Ijslander12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:25

Mijn IJslander met bijnaam ''Kliko'' eet werkelijk waar alles, maar deze brokjes gaan er met geen mogelijkheid in. Moet eerlijk bekennen dat ik het persoonlijk ook erg ranzig vind ruiken. Mocht iemand het willen proberen, ik heb nog twee proefzakjes van purepaardenvoeding.nl liggen, die mag je zo hebben :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:54

Het ruikt inderdaad niet heel aantrekkelijk maar mijn pony vindt ze gelukkig goed te eten :-)

Ik geef het wel met 2 handjes Agrobs Alpengrün müsli maar zonder dat eet hij het ook. Mijn pony at de Marstall Force weer niet.

Op deze vitamine brok doet hij het beter dan op de Vitalbix.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:56

Ijslander12 schreef:
Mijn IJslander met bijnaam ''Kliko'' eet werkelijk waar alles, maar deze brokjes gaan er met geen mogelijkheid in. Moet eerlijk bekennen dat ik het persoonlijk ook erg ranzig vind ruiken. Mocht iemand het willen proberen, ik heb nog twee proefzakjes van purepaardenvoeding.nl liggen, die mag je zo hebben :)

Zou je ze willen opsturen? Klinkt alsof die van mij het ook niet eten, maar ik kan het proberen. Wat ga jij nu voeren?

Ijslander12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 18:57

Wijslander schreef:
Ijslander12 schreef:

Zou je ze willen opsturen? Klinkt alsof die van mij het ook niet eten, maar ik kan het proberen. Wat ga jij nu voeren?

Ja hoor, als jij de verzendkosten vergoed stuur ik het op :) Wij voeren nu Pure balance, bevalt super!