Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Benfan schreef:Je kan wel gaan klagen dat "bokt be like", en dat je vind dat ze kwetsend bezig zijn. Maar zie jij dan niet in hoe ernstig dit kan zijn?
_Dominique schreef:Calm your tits zeg. Jeeminee.
Het enige wat wij te horen krijgen van je is dat je een zwetend, zwaar ademende en hoestende pony op stal hebt staan. Waar je in eerste instantie niks mee wilde.
Wat verwacht je dan wat we zeggen? Ahjoh TS kijk het nog een week aan. Kan je bij jezelf doen ja, niet bij een dier. Je kan niet verwachten dat we naar jouw pijpen gaan dansen, de reacties bevallen je niet en ineens zijn wij de boosdoeners.
punk143 schreef:Als ik het niet vertrouw bel ik altijd. Bellen hoeft niet te zeggen dat ze langs komen,' advies is gratis hoor! Mocht je dierenarts aan de hand van de symptomen beslissen langs te komen, prima. Maar een belletje te veel kan nooit kwaad. Beter een keer te vaak, dan te laat!

_Dominique schreef:Wacht, wat wil je met Caps Lock bereiken?Je komt niet echt aardig over.
Raar verhaal en raar gedoe TS.
Bekijk het lekker.
Marjoow schreef:Weet je he, zoek het uit. Ik hoop dat je pony dit overleeft. Maar hulp zoeken op Bokt en dan vervolgens zo reageren...
Lees je berichten maar eens terug dan valt hopelijk het kwartje waarom er zo gereageerd word.
_Dominique schreef:Dat zeg ik toch ook. Je komt niet aardig over.
Dat is toch alleen maar vanaf m'n schermpje.
Kijk, je kan ook rustig blijven. En niet als een kip zonder kop zo'n waanzinnig chaotisch bericht typen.
En het ons allemaal kwalijk nemen dat wij niet leuk reageren.

FjeLOVER schreef:Marjoow schreef:Weet je he, zoek het uit. Ik hoop dat je pony dit overleeft. Maar hulp zoeken op Bokt en dan vervolgens zo reageren...
Lees je berichten maar eens terug dan valt hopelijk het kwartje waarom er zo gereageerd word.
'Ik hoop dat je pony dit overleeft' is echt drama maken, dit bedoel ik met bokt be like.

FjeLOVER schreef:De pony staat er niet ziek bij, oortjes naar voren, lekker hooi eten?
Cowgirl schreef:FjeLOVER schreef:De pony staat er niet ziek bij, oortjes naar voren, lekker hooi eten?
Die pony waar ik het eerder over had lag lekker in zijn stalletje, keek mij heel blij aan met de oortjes naar voren.
De eigenaar kwam 30 minuten later en vertelde mij dat de pony koliek had en niet kon poepen.
Daarna zijn ze dus de hele nacht bezig geweest.
Met 30 jaar ervaring heb ik dit helemaal over het hoofd gezien. Dus zo goed kunnen paarden pijn niet laten zien.
FjeLOVER schreef:Sorry maar vind mijn openingspost helemaal niet paniekerig, dat lees jij zo.
Lees m anders nog een xtje