SVRL schreef:fransje23 schreef:Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Wat moet je je moedeloos gevoeld hebben.
Het nemen van de beslissing is al moeilijk genoeg daar moet je ook niet nog eens een discussie met dierenartsen bij hebben.
Heb je het wel terug gekoppeld aan de diverse dierenartsen om ze aan het denken te zetten?
Mijn ervaring is dat terug koppelen geen zin heeft. Ik heb vorig jaar moeten knokken om een DA te vinden die wilde geloven dat mijn paard ziek was. Uiteindelijk bleek er van alles mis met mijn paard eens we in de kliniek waren. Heb toen expliciet gevraagd om alle dierenartsen die hier geweest waren, 3 stuks, te laten weten wat er nu uiteindelijk gevonden was. Kreeg enkel een bezorgde telefoon van degene die me wel geholpen had, de rest heb ik niet gehoord. Ik denk dus niet dat het rijtje dat bij TS gepasseerd is, zich iets van een terug koppeling gaat aantrekken.
Ik zou zéker terugkoppelen! Wij hebben dat namelijk ook gedaan na mijn vaders overlijden met de arts die hem behandelde. Ondanks herhaaldelijke gesprekken uit pure wanhoop van onze kant, begreep hij pas tijdens de evaluatie door wat voor een hel wij gingen. Hij schrok daar echt van en zei dat het een eyeopener was. Wie weet bereik je bij een van de artsen wel zo'n punt waardoor dit soort dingen nooit meer gebeurt.

Judith wat een manieren van die DA's
Niet alleen Irene had hier van te lijden, maar jij ook. Dit soort spanningen stress en frustraties zijn niet goed voor jou, weten de DA's dat ook?
Jullie hebben al zoveel meegemaakt en er elke keer weer boven op gekomen. Jullie waren een mooi team
) en met de neus op de grond. Kan hij dat niet meer dan houd het op. Ik heb dit met m'n dierenarts besproken en ze heeft het bij z'n gegevens gezet.
Totaal respectloos richting TS. En het klinkt niet alsof jij ooit voor die keuze hebt gestaan. Dan is het altijd makkelijk oordelen hè?!