Pliennxx schreef:Shirley schreef:Dan was je minder tijd kwijt geweest met een bezoekje
Staat dit veulen al de hele dag zonder melk?
Nee, veulen heeft veulenmelk/poeder van pavo nu,
Maar drinkt ze dat ook?
Omdat je zegt dat ze alleen water drinkt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gentlegiant schreef:Dat ze d'r verder al accepteert is al heel fijn daar gaat t veulen veel van leren![]()
Fijn dat dat ook kon dat moet d'r toch prachtig uit zien
Hopelijk gaat ze snel melk drinken want electroliten lijkt me ook niet helemaal ideaal
Je kunt eventueel ook nog n papje maken met veulen korrel met eventueel wat appelmoes ofzo
Elke 2 uur proberen te flessen en verder toch afwachten
Heb je bloed laten trekken? Ben benieuwd na de huidige waarden en de waarden over 1 of 2 weken
cupido1996 schreef:Ik wil je heel veel succes wensen met de kans die je dit veulen wilt geven!
Je zou contact kunnen zoeken met angelpam (boktnaam) zie heeft haar merrie verloren toen het veulen 2 weken oud was. Natuurlijk wel een iets andere situatie omdat het veulen nog jonger was. Of met Crines (ook boktnaam) Haar veulen was wel iets van twee maanden toen de merrie plotseling is gestorven. Ik weet dat haar veulen achterbleef met een andere merrie met veulen maar dat die merrie het veulen ook niet wilde laten drinken. Misschien hebben zij nog handige tips over hoe ze het hebben aangepakt. Zeker de situatie van Crines komt redelijk overeen met jouw veulen, behalve het overlijden van de merrie uiteraard.

Pliennxx schreef:Ik heb de eigenaar van de merrie nog niet te pakken gehad.. lijkt wel van de aardbodem verdwenen te zijn.
fijn dat ze in ieder geval samen met een merrie in de stal staat, heeft ze toch een soort mama!