Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GMekkes schreef:Als je op advies van de hoefsmid je paard iedere 7 week laat beslaan en daarbij direct een concrete afspraak maakt voor de volgende keer vind ik het klantonvriendelijk dat je paard 14 dagen op blote voeten heeft moeten doorbrengen vanwege een verloren ijzer.
Maar ik vraag mij af of het daadwerkelijk zo gegaan is?
Even een rekensommetje 7 weken - 2 weken = 5 weken
Dat zou betekenen dat je paard 5 week (of korter) op de ijzers stond.
Vreemd dat het ijzer er dan niet onder gezet kon worden.
Ben je er niet te gemakkelijk vanuit gegaan dat de hoefsmid wel komt als je hem nodig bent omdat hij dichtbij woont?
MyGhostTown schreef:Vindt het wel erg dat hij zonder vragen gewoon het andere er ook af heeft gehaald
StalNollie schreef:MyGhostTown schreef:Vindt het wel erg dat hij zonder vragen gewoon het andere er ook af heeft gehaald
maar ts staat er zelf bij, dus ik vind niet dat we hierin kunnen oordelen we hebben het verhaal van de smid ook niet gehoord natuurlijk. en nee ik vind ook niet dat een smid ook al woont hij alle minute om de hoek maar met stellen op sprong zijn prive moet laten vallen omdat er een ijzer onderuit is.
StalNollie schreef:MyGhostTown schreef:Vindt het wel erg dat hij zonder vragen gewoon het andere er ook af heeft gehaald
maar ts staat er zelf bij, dus ik vind niet dat we hierin kunnen oordelen we hebben het verhaal van de smid ook niet gehoord natuurlijk. en nee ik vind ook niet dat een smid ook al woont hij alle minute om de hoek maar met stellen op sprong zijn prive moet laten vallen omdat er een ijzer onderuit is.