Ik weet het niet meer.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 10:46

Je zou acupressuur nog eens kunnen proberen mocht dat gekuch niet overgaan.

Ik heb een pony van 36 met jaren lang long problemen en al heel veel geprobeerd.

nu heeft ze een aantal acupressuur sessies gehad met succes. Ze is fitter en hoest minder.. en wat ook niet mag ontbreken, eindelijk zonder medicatie etc :)

idylle

Re: Ik weet het niet meer.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 10:48

Mijn pony is ook van de medicatie af sinds ze weer buiten staat en vind het gekuch nu echt te weinig om er verder mee te gaan. Voor nu is m'n grootste zorg haar exceem

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 10:54

idylle schreef:
Mijn pony is ook van de medicatie af sinds ze weer buiten staat en vind het gekuch nu echt te weinig om er verder mee te gaan. Voor nu is m'n grootste zorg haar exceem

Kijk aan dat is positief nieuws, fijn!

Ik heb nog geen ervaringen met het behandelen van exceem. Hier schijnt ook een ondersteunende en/of oplossing voor te zijn.

Wellicht hier een andere bokker?!

Succes, hopelijk is je pony snel van dat vervelende exceem af.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 11:33

Exceem gaat nooit meer over en wordt elk jaar alleen maar erger ..... Er is nog niks uitgevonden wat altijd 100% werkt. Tot nu toe is de beste oplossing 24/7 een deken op en zo min mogelijk suikers. Maarja als ze van t gras af gaat, gaat ze hoesten. Dus tussen 2 kwade moeten kiezen. Of buiten met wat meer jeuk en nagenoeg niet hoesten, of op de paddock, wat minder jeuk, maar haar longen uit d'r lijf hoesten.... Heb dus maar voor het eerste gekozen na beide te hebben uitgeprobeerd

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 12:10

Na jaaaaaren vanalles te hebben geprobeerd ben ik nu de paardenshampoo en lotion van Equi-Protecta aan het testen. Zit nu op dag 4 en heb goede resultaten!

Hier kun je het resultaat bekijken en misschien interessant om te volgen :)

https://youtu.be/DGrIOQVbXfs