Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Ik laat de DA bellen als ze in de buurt is.
Prima...
Gisteren word ik door DA gebeld en zegt ze dat ze al op locatie is, ik zeg dat ik eraan kom en ze verteld me dat de staleigenaar "hem" al is pakken.
Ik zeg oké en ik rij naar stal.
Little_Gift schreef:Inderdaad niet, als het mijn dieren betreft toch niet... daar bestaat mijn inziens geen ruimte voor foutenmarges.
En de DA heeft gebeld eens op locatie, zeg ik toch ook niet anders? Maar dan nog kon TS zeggen dat ze moest wachten of indien de DA dat niet wou, doorrijden.
En de assistente heeft doorgegeven welk paard het moest zijn... maar net daarom check ik altijd eerst nog eens zelf met de betreffende DA... assistentes maken wel vaker fouten namelijk... en wederom: wat mijn dieren betreft vertrouw ik die dus niet toe aan assistentes en check ik zelf nogmaals dubbel.
is heel menselijk hoor. Maar fijn dat het jou nooit kan overkomen.Snooki schreef:Ja hier ook, gekeken wordt of paard niet hoest, ziek is oid.
Ook leeftijdsverschil 24 en 8 jaar is wel erg groot. DA heeft gewoon niet naar paard gekeken maar gewoon geprikt
DA wist ook niet dat TS nog een pony had. verootjoo schreef:Snooki schreef:Ja hier ook, gekeken wordt of paard niet hoest, ziek is oid.
Ook leeftijdsverschil 24 en 8 jaar is wel erg groot. DA heeft gewoon niet naar paard gekeken maar gewoon geprikt
Hoe weet je dat de DA dat niet heeft gedaan... Misschien heeft hij prima gecheckt of het paard fit genoeg was om te entenDA wist ook niet dat TS nog een pony had.
Jes schreef:Sommige mensen die zeggen DA had moeten bellen, hebben jullie enig idee hoeveel tijd een DA al met bellen en wachten etc kwijt is?
Ook al belt de DA als hij/zij er bijna/onderweg is, dan komt de DA waarschijnlijk tegelijk aan met de eigenaar en moet dan nog wachten tot het paard op stal gezet wordt.
Door dit soort grapjes is een DA om 6 uur 's ochtends van huis en komt pas om 10 uur 's avonds thuis.
Heb je een afspraak voor een bepaalde dag ligt de stalhouder in en laat het paard op stal. Dan kan ook het verkeerde paard niet behandeld/geent worden.
Jes schreef:Sommige mensen die zeggen DA had moeten bellen, hebben jullie enig idee hoeveel tijd een DA al met bellen en wachten etc kwijt is?
Ook al belt de DA als hij/zij er bijna/onderweg is, dan komt de DA waarschijnlijk tegelijk aan met de eigenaar en moet dan nog wachten tot het paard op stal gezet wordt.
Door dit soort grapjes is een DA om 6 uur 's ochtends van huis en komt pas om 10 uur 's avonds thuis.
Heb je een afspraak voor een bepaalde dag ligt de stalhouder in en laat het paard op stal. Dan kan ook het verkeerde paard niet behandeld/geent worden.
Snooki schreef:verootjoo schreef:
Hoe weet je dat de DA dat niet heeft gedaan... Misschien heeft hij prima gecheckt of het paard fit genoeg was om te entenDA wist ook niet dat TS nog een pony had.
Dat weet ik niet, maar een verschil tussen een pony van 8 of een paard van 24 mag de da wel hebben gezien
Snooki schreef:verootjoo schreef:[quote="Snooki"Ja hier ook, gekeken wordt of paard niet hoest, ziek is oid.
[/quote
Dat weet ik niet, maar een verschil tussen een pony van 8 of een paard van 24 mag de da wel hebben gezien
anjali schreef:Ik kocht ooit een nieuwe pony waarvan de entingen niet waren bijgehouden en liet hem dus enten. Enkele weken later komt dezelfde veearts op die pensionstal om de jaarlijkse enting te doen en pakt de mijne ook weer mee! Ik moest gewoon betalen,maar dat vond ik niet het ergste maar wel dat die entingen geen snoepgoed zijn en teveel enten dus schadelijk is. Ik was heel kwaad en heb later een andere veearts genomen die eerst de boekjes controleert voor hij er een spuit induwd.