wie herkent dit, bulten/scheef lopen/stijf

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 11:52

fannetje schreef:
Rindin schreef:
Thermografie is weggegooid geld... Je kan dat geld beter besteden aan een therapeut.

En waarop is dat gebaseerd?
Ik ben juist voorstander hiervan bij vage klachten, geeft dan juist aan waar de problemen zich bevinden.
En dat kan dan zomaar ineens heel veel duidelijkheid geven.

edit: Fijn dat het beter gaat met je paardje TS

Gebaseerd op aantal jaren studie :+ de warmte die zo'n apparaat oppikt, kan een hand ook voelen. Echt.

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 21:07

*UPDATE*

Chardon lijkt gewoon weer helemaal goed te gaan! bloeduitslag word toch morgen denk ik :+
we zijn net even wezen wandelen, hij is vrolijk, loopt door en bij het plaatselijke ezeltje toont hij alweer dat hij zijn mannelijke charmes niet verloren is.

Weer die 2 aparte vliegjes die mijn topper belagen, ik heb geprobeerd een foto te maken, en ben verder gaan kijken op internet, hertenluisvlieg een naar beestje wat bijt en wat zelden zorgt voor een ernstige allergische reactie bij mensen, misschien ook wel bij paarden?

afhankelijk van het bloeduitslag, denk ik dat ik het hier ook maar bij laat, ik wil me niet dood gaan staren op allerlei enge ziektes en dingen, ik wil weer kijken naar de toekomst en lekker samen weer aan de slag gaan :Y)

voor de geinterresseerde in de hertenluisvlieg een linkje:

http://dier-en-natuur.infonu.nl/insecte ... estje.html

Little_Gift

Re: wie herkent dit, bulten/scheef lopen/stijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:39

Tja, dan moet je je wel bewust zijn dat dit nog wel eens kan voorkomen... en wie weet in welke situatie jullie je dan bevinden... als hij plots zo'n episode krijgt buiten in het verkeer of in de piste onder het zadel... dan zal er niet veel lekkers overschieten van het samen aan de slag gaan.

Verder ben ik ook van mening dat paardrijden geen vanzelfsprekend recht is omdat men een paard bezit maar een bonus als al de rest picobello is voor en met het paard... no way dat ik een paard aan het werk zetten zal als ik niet weet wat hem mankeert of mankeerde... het kost ze al genoeg moeite om onze wensen in te lossen, dan wil ik ze daarvoor ook in allerbeste gezondheid of toch zeker zijn dat er niets mis is dat in de diepte sluimert.
Maar dat is just my own two cents.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:50

Rindin schreef:
Thermografie is weggegooid geld... Je kan dat geld beter besteden aan een therapeut.

Thermografie ken ik niet maar bioresonantie wel. Super om helderheid te krijgen.

Niet erg zakelijke reactie trouwens.

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-16 07:51

Little_Gift schreef:
Tja, dan moet je je wel bewust zijn dat dit nog wel eens kan voorkomen... en wie weet in welke situatie jullie je dan bevinden... als hij plots zo'n episode krijgt buiten in het verkeer of in de piste onder het zadel... dan zal er niet veel lekkers overschieten van het samen aan de slag gaan.

Verder ben ik ook van mening dat paardrijden geen vanzelfsprekend recht is omdat men een paard bezit maar een bonus als al de rest picobello is voor en met het paard... no way dat ik een paard aan het werk zetten zal als ik niet weet wat hem mankeert of mankeerde... het kost ze al genoeg moeite om onze wensen in te lossen, dan wil ik ze daarvoor ook in allerbeste gezondheid of toch zeker zijn dat er niets mis is dat in de diepte sluimert.

Als je denkt dat ik niet goed voor mn paard zorg, heb je het mis hoor,
Dit is natuurlijk makkelijk te zeggen als je achter je computer zit en totaal geen idee heb wat er bij ons gebeurt, net zo min dat ik weet hoe jou paarden er bij staan

Vast goed bedoelde reactie, maar hij komt niet leuk over naar mij

Verder ga ik hier niet op in

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 07:55

Little_Gift schreef:

En hoe zou jij het dan aanpakken?
Paard knapt op, symptomen verdwijnen, waar ga jij op onderzoeken als er niks meer te onderzoeken valt?
Als je goed leest kan je zien dat er van alles onderzocht is en wordt, jouw reactie doet overkomen of ts alles op t beloop laat.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 13:35

Ik heb meegelezen en begrijp je heel goed TS... daarbij komen er ook nog eens veel kosten bij kijken om zomaar te blijven tasten in het donker terwijl je paard genezen lijkt. Ik denk dat ze, nu ze de symptomen kent, heel snel kan ingrijpen indien het terug zou komen. Hopelijk is paardlief er volledig vanaf nu :)

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-16 08:43

Bedankt knollentuin en sinnej, paard lijkt volledig opgeknapt te zijn, maar we doen nog even rustig aan

Binnengekomen uitslag is ook helemaal goed, ik kan weer slapen :)

Suzan_Fenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:01

Ah! Ik maak mij ook zoveel zorgen om mijn lieve verzorgpony. Ik weet echt niet wat ik moet doen

Suzan_Fenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:02

Ik heb precies dezelfde ervaringen als jij...

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 14:17

Suzan_Fenne schreef:
Ik heb precies dezelfde ervaringen als jij...

Hoi, ik raad om in overleg met de eigenaar van de pony een da te laten komen ;)

Succes met je pony!