Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dustyenmax18 schreef:Als ik hem die kans zou geven moet hij zeker 6 maanden gehele stalrust en zeker 1,5 jaar niet meer los in de weide.
Het gaat hier om een 15 jarig paard wat 6 jaar in mijn bezit is en waar ik heel veel mee heb doorgemaakt om hem te krijgen waar hij is.
Laurapalmer schreef:Mijn paard had niets aan ze pezen,maar wel een heftige operatie.we wisten niet of hij het zou redden..een jaar gerevalideerd!!inmiddels al jarennn genezen,staat heerlijk in de wei en ben blij dat er toen geen afscheid van genomen is..
Een paard 6 maanden laten revalideren is niets als hij herstelt en hij nog zoveel jaren(gezond) bij je kan zijn..vind sommige meningen hier wel heel makkelijk.maar ik ben iemand die tot het uiterste voor me grote vriend zou gaan.
Heel veel sterkte,een vreselijke tijd moet dit voor je zijn.
Grote knuffeo
anjali schreef:Laurapalmer schreef:Mijn paard had niets aan ze pezen,maar wel een heftige operatie.we wisten niet of hij het zou redden..een jaar gerevalideerd!!inmiddels al jarennn genezen,staat heerlijk in de wei en ben blij dat er toen geen afscheid van genomen is..
Een paard 6 maanden laten revalideren is niets als hij herstelt en hij nog zoveel jaren(gezond) bij je kan zijn..vind sommige meningen hier wel heel makkelijk.maar ik ben iemand die tot het uiterste voor me grote vriend zou gaan.
Heel veel sterkte,een vreselijke tijd moet dit voor je zijn.
Grote knuffeo
Ben ik met je eens!![]()
future_vet schreef:ik zeg voor mijzelf altijd als paard niet meer pijnvrij de wei op kan is het tijd om te gaan.
om een paard 6 maanden te laten herstellen om uiteindelijk heel misschien weer op de wei te mogen, lijkt mij niet echt paardvriendelijk.
sterkte met deze moeilijke keuze