Mogelijk narcolepsie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Knutt

Re: Mogelijk narcolepsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 23:58

Inmiddels zijn alle paarden getest. Allemaal verhoogde waarden, dus allemaal behandeld tegen leverbot. Over 4 weken weer testen en gezien de waardes is het nu afwachten of er schade is op termijn. Veearts verwacht voldoende tot goed herstel op korte termijn. Al lees ik wel overal dat het soms maanden kan duren, en soms nog een extra behandeling nodig heeft.

Asg GOT 479 referentiewaarde 450
gGT 212 referentiewaarde 23

Deze springen er t meest uit. Nog een aantal zaken extra die zijn wl verhoogd maar niet extreem.

Mijn andere paard heeft 206 op gGT en die oogt verre van ziek, staat met dik gespierd achterwerk Hollands welvaren uit te hangen met een conditie waar je bang van raakt.

Buurman van mijn paard scoorde over de 300.... Daar zie je ook relatief weinig aan behalve een wat smalle schoft....

Ik wil er maar positief van uitgaan dat dit het is, dat dit opgelost is straks. En zolang het vallen maar stopt ben ik al een heel eind. Heb daar wel de meeste problemen mee. Niks zo sneu als iedere dag weer nieuwe plekken en wonden te zien.

elinebakker

Re: Mogelijk narcolepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:19

Veel sterkte gewenst met het herstel!