Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Proces verloopt wel snel bij jou paard ivm andere topics of niet? SummerRemedy schreef:Ziet er goed uit (denk ik) Proces verloopt wel snel bij jou paard ivm andere topics of niet?
Jotoma schreef:Jeetje, dacht ik aan sarcoides toch wel een heleboel gezien had. Maar ook dit ziet er weer vreselijk smakelijk uit. Poeh.
Hoe gaat het met jou en je paardje?
ik vond het bij mijn eigen paard ook vreselijk om mee te moeten maken, werd er ook regelmatig midden in de nacht wakker van. Jotoma schreef:ik vond het bij mijn eigen paard ook vreselijk om mee te moeten maken, werd er ook regelmatig midden in de nacht wakker van.
Dus kan het me heel goed voorstellen!
Ik heb er wellicht overheen gelezen, ben je de open wond ook al aan t behandelen?
Fijn dat je paardje weer lekker op t land hoopt.
Hopelijk valt het er gauw vanaf, heelt de wond mooi en ben je er dan vanaf!
Jotoma schreef:Poeh, dat weet ik niet meer uit mn hoofd. De eerste keer duurde het langer dan de tweede keer.
Maar dat schijnt gebruikelijk te zijn.
Ik ben juist gaan smeren om t vochtig te houden, dan trekt/jeukt t minder en mesitran staat er om bekend dag het grote wonden wel heel mooi heelt.
Jotoma schreef:Anders kan je Sjolvir even pb'en om te vragen. Die heeft denk ik vergelijkbare formaten aan sarcoiden gehad.
De sarcoid die er bij mijn paard afviel was kleiner, dus ik kon pas smeren toen hij eraf lag.
Maar toen was de wond wel echt nat, die is nooit droog geweest.