Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ijslander12 schreef:Dat weet ik ook niet goed, omdat ik het paard nog niet met eigen ogen gezien heb.
Ijslander12 schreef:sjanien schreef:Waarom wordt ze nu niet meer bereden? Ik zou haar wel klinisch laten keuren om ataxie te laten uitsluiten. Als je echt helemaal weg van haar bent en je bent bereid om er geld in te investeren en de prijs is echt laag (gelijkwaardig aan slachtprijs) en je voelt je er goed bij en bent bereid om het paard zijn tijd te geven dan zou ik niet weten waarom je het niet zult moeten doen. Als je echt alleen recreatief wilt rijden.
Ja hij is echt alleen voor recreatief rijden![]()
Hij word niet meer gereden omdat de eigenaren geen tijd meer voor hem hebben, daarom staat hij ook te koop.
Paard word zeker gekeurd voor aankoop.
Cayenne schreef:Waarom geen reacties meer plaatsen? Iedereen bedoelt het goed, hoor.
Je had deze reacties zelf natuurlijk ook kunnen verwachten.
Laat je weten hoe de eventuele keuring is verlopen?
Ijslander12 schreef:Het ging mij meer om ervaringen van mensen met paarden die ook een hanetred hebben, en daar heb ik nu via PB contact mee, dus het topic is niet meer nodig