Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Casarell schreef:Misschien heb je hier wat aan.. http://veterinairewondzorg.nl/
okdoei schreef:ik wil iedereen bedanken voor de reacties, tips, en ook de ervaringen van mensen die ik via PB heb ontvangen. Helaas krijg ik ook veel negatieve pb's die ik niet helemaal begrijp, omdat ik naar mijn mening echt alleen het beste met de pony voor heb.
tengeltje11 schreef:hier wordt iv ook altijd in de borst geprikt,dus als je dan mist,zit je ongeveer waar er bij je pony misprikt is.
okdoei schreef:ik wil iedereen bedanken voor de reacties, tips, en ook de ervaringen van mensen die ik via PB heb ontvangen. Helaas krijg ik ook veel negatieve pb's die ik niet helemaal begrijp, omdat ik naar mijn mening echt alleen het beste met de pony voor heb.
Het plan voor nu is dat morgen in iedergeval mijn eigen da nog weer komt kijken en om morgen de foto's door te mailen naar de kliniek.
Ik had niet verwacht hier zoveel reacties op te krijgen, en zeker niet zoveel negatieve. Zouden de mensen die graag op de hoogte gehouden willen worden gehouden mij even een pb willen sturen. dan ga ik dit topic sluiten.
Fenrir schreef:Zo dat is echt een beste wond zegArm dier! Hier ook goede ervaringen met honingzalf. Ben benieuwd wat ze er op de kliniek van zeggen.