Ik volg ook! En hoop het ook voor je! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik volg ook! En hoop het ook voor je! 

succes! Monster schreef:Vorig jaar was er een vergelijkbaar topic van een shet waarbij de buik bewoog, merrie chaggie was en naar de buik hapte als ze bij een dracht ook doen. Er is nog steeds geen veulen geboren.
Voor een drachtige dame oogt ze wel erg slank.
Het gras begint ook weer wat te groeien dus kan ook zijn dat ze hier wat van groeit.
Ik hoop voor je dat het veulentje dat je graag wilt er toch stiekem in zit en je merrie gewoon een slanke zwangerschap heeftsucces!
chimello schreef:Ik vind het werkelijk belachelijk dat je nog geen 20 euro over hebt om je merrie te laten scannen. Fokken doe je dus niet maar even zo omdat het leuk is. En fokken kost nu eenmaal geld. Als je nog te beroerd bent te scannen moet je niet fokken.
Arianne95 schreef:Ik ken Sterre natuurlijk, en weet hoe ze er normaalgesproken uitziet. Ze is sowieso óf drachtig, óf schijndrachtig. Dit is geen grasbuik zoals ze die soms zomers heeft. En ik zag vanavond echt duidelijk verschil met gisteren, vond haar nu pas echt een drachtbuik hebben die meer de breedte ingaat. Maar we zullen het zien!
Sterre is trouwens geen echte Shetlander, er zit iets kleiners doorheen gekruist waardoor ze ook smal gebouwd is.