Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die is wel 'rond' hij is niet ribbig. In de eerste weken dat ik hem had zag je z'n ruggegraat, kreeg hij echt een blote rug. Dat is gelukkig vrij snel weggetrokken en weggebleven, ook z'n voorhand/romp heeft op schouder/schoft na wel meer volume gekregen dan toen hij er net was. Het is idd dat opgetrokken middenrif/flank en die slappe kont die niet vast willen houden.
SANEX schreef:Nouja die zweer/ontsteking is er dus gelijk uitgekomen bij de eerste keer bloed trekken zoals ik in de startpost had vermeld, daarvoor heeft hij dus de antibiotcia gehad. Maar ik vraag mij zelf dus ook af of die ene kuur wel voldoende is geweest, vandaar dat ik nu nogmaals bloed wil laten trekken
SANEX schreef:Ragdollcat, nee juist niet, ik verklaar al in mijn eerste post dat ik de stappen die ik heb genomen in overleg met de veearts heb gedaan. Ook geef ik daar aan dat ik weer contact opneem met de veearts en juist niet maar alles wil gaan proberen wat hier nu geadviseerd wordt. Ik vraag geen advies op bokt waar ik mee aan de gang kan zonder veearts, moge dat duidelijk zijn. Ik plaats dit topic op een zondagochtend na het zien van foto's van vroeger en de twijfel die me steeds al achtervolgt. Ik vraag naar soortgelijke ervaringen, niet naar een advies waardoor ik lekker aan het prutsen ga en zonder veearts wel zie waar ik uitkom. Juist absoluut niet.
Ragdollcat schreef:SANEX schreef:Ragdollcat, nee juist niet, ik verklaar al in mijn eerste post dat ik de stappen die ik heb genomen in overleg met de veearts heb gedaan. Ook geef ik daar aan dat ik weer contact opneem met de veearts en juist niet maar alles wil gaan proberen wat hier nu geadviseerd wordt. Ik vraag geen advies op bokt waar ik mee aan de gang kan zonder veearts, moge dat duidelijk zijn. Ik plaats dit topic op een zondagochtend na het zien van foto's van vroeger en de twijfel die me steeds al achtervolgt. Ik vraag naar soortgelijke ervaringen, niet naar een advies waardoor ik lekker aan het prutsen ga en zonder veearts wel zie waar ik uitkom. Juist absoluut niet.
Waarom is er dan enkel met antibiotica afgedaan enkel uit bloedonderzoek en verder niet gekeken waar het precies vandaan komt..........
Het lijkt erop dat deze dierenarts niet echt goed doorpakt en onderzoekt. Anders wisten jullie nu wel wat er aan de hand is en was er al gericht een behandeling geweest.