Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joanieke schreef:Eline_S_S schreef:Huh
Toen ik klein was vertelde mijn oom dat zijn paard zo dol op bier was. Hij moest toen ingeslapen worden en had voordat hij zijn spuitje kreeg hem bier gegeven. Vond het een raar verhaal maar blijkbaar werkt het echt? Nu moet ik als minderjarige maar eens aan een biertje zien te komen haha. Mama lief aankijken?
Je moeder kijkt dan denk ik net zo verward als jij toen haha
Ga het straks geven door de slobber. Ben benieuwd. Heb oud bruin bier van Amstel.
Roos_M schreef:2,5 % zal wel meevallen.
Mijn paard is fan hoor! Ze ziet het emmertje al aankomen!!
(dan doe ik t flesje thuis al in leeg gooien zodat de prik er een beetje af kan en ik geen flesopener mee hoef)
Ik houd wel veel van ze. Ailill schreef:Bier niet.
Om de week wel een glaasje bubbels, meestal op vrijdag; dan luiden we samen het weekend in.
Goed plan! Dit ga ik zeker eens overwegen.
Daarna gegeven met wat slobber er doorheen en toen heeft ze de hele emmer uitgelikt haha.
anjali schreef:Roos_M schreef:2,5 % zal wel meevallen.
Mijn paard is fan hoor! Ze ziet het emmertje al aankomen!!
(dan doe ik t flesje thuis al in leeg gooien zodat de prik er een beetje af kan en ik geen flesopener mee hoef)
Is dat bier maar 2 1\2 % dan? Ik heb hier bokbier, dat is ook bruin en zoet, maar dat is 6 1\2 %. Best stevig. Overigens, dieren die graag alcohol drinken, dat zijn olifanten! In India is dat berucht, want wilde olifanten overvallen daar soms een stokerij\brouwerij, drinken alles op, zijn dan dronken en trappen het hele dorp plat.Vandaar dat op het platteland levende mensen in India niet zo dol op olifanten zijn helaas.![]()
Ik houd wel veel van ze.
ClaudiaHS schreef:Hoe geven jullie dit? Gewoon alleen het bier of iets er doorheen?
Ik denk dat als ik het bij mijn paard in de voerbak giet dat ie dan kijkt of ik niet goed wijs ben.
Hij krijgt geen muesli of slobber, alleen 1/4 schep brok.