Billy schreef:Ik zou aan de paardendrogist gevraagd hebben wat er in die olie zit. Je hebt het eerst zelf zonder problemen gevoerd, nu komt er iemand die wil haar eigen product aan je verkopen, dus dat kraakt ze af, en je stapt over zonder onderzoek te doen.....
Ik ver al tijden omega olie, het bevalt mij prima, dus ik ga echt niet zomaar overstappen als iemand dat zegt....
Billy:'' Als ik alles wist zou ik hier al geen vraag gesteld hebben!
Vroeger wist ik ook niet beter dat een paard het prima doet op alleen hooi, nu blijkt anders.
Vroeger wist ik niets over de verhoudingen van vitamine/mineralen et, nu weet ik beter.
Nu weet ik nog steeds niet alles, maar doe mijn best vandaar dat ik dan ook graag adviezen van andere aanneem en ze natuurlijk eerst onderzoek.
Want met zn allen weet je namelijk een hele hoop.
Wat betreft de omega olie van de paardendrogist daar heb je gelijk ik ben eigenlijk op de referenties afgegaan, maar nadat ik met vitalbix gesproken heb en zij mij ook heeft uitgelegd dat soja olie teveel omega 6 bevat en daardoor de verhouding niet correct is ben ik DIT dus wel degelijk eerst gaan nakijken.
Miss wordt het met onderstaand artikel duidelijker waar IK dus o.a. nu mijn bevindingen op heb gebaseerd.
http://www.dehoefslag.nl/verzorging/lij ... paard.html
Dus vandaar dat ik overgestapt ben.