Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liezel1 schreef:Een kennis van mij is toen heel erg geholpen door het gebruik van AlgeaVitalis... volgens gebruikte ze het inwendig en een lotion uitwendig. Misschien de moeite van het uitzoeken waard? Zoals ik het begrijp zoek je ook naar dit soort oplossingen ivp medicatie elke keer.
en moet ik toch die mijt wegkrijgen zonder de lever te belasten.. minniemilie schreef:KoudbloedKim schreef:Die van mij krijgt iets anders.
Ze moet binnenkort weer een injectie krijgen, dus dan vraag ik de exacte naam wel even.
Zij mag het wel tijdens de dracht, dus wie weet ook met een verhoogde leverwaarde.
Als je wil, vraag ik het even.
HEEEL graag!!!! dank je
minniemilie schreef:Daarbij, wat moet je dan met dat schraapsel? Weten dat het mijt is? Dat weet ik toch aangezien parasitaire middelen het enige is wat helpt? Die biopt waar iemand het over had is nog wat anders blijkbaar. Ik begrijp niet wat een mijt onder microscoop te zien de veearts kan helpen, waarschijnlijk daarom dat het nooit gebeurd is omdat het al lang duidelijk is dat het om mijt gaat.
tamary schreef:minniemilie schreef:Daarbij, wat moet je dan met dat schraapsel? Weten dat het mijt is? Dat weet ik toch aangezien parasitaire middelen het enige is wat helpt? Die biopt waar iemand het over had is nog wat anders blijkbaar. Ik begrijp niet wat een mijt onder microscoop te zien de veearts kan helpen, waarschijnlijk daarom dat het nooit gebeurd is omdat het al lang duidelijk is dat het om mijt gaat.
Bevestiging, maar ook mogelijk oorzaak en secundaire problemen als bacteriële infectie of cpl. 1x een huidparasiet kan altijd gebeuren, maar als het chronisch is, moet er beter naar gekeken worden. Het kan dan nl zowel een symptoom zijn van wat anders als andere aandoeningen veroorzaken/verergeren.
tamary schreef:minniemilie schreef:Daarbij, wat moet je dan met dat schraapsel? Weten dat het mijt is? Dat weet ik toch aangezien parasitaire middelen het enige is wat helpt? Die biopt waar iemand het over had is nog wat anders blijkbaar. Ik begrijp niet wat een mijt onder microscoop te zien de veearts kan helpen, waarschijnlijk daarom dat het nooit gebeurd is omdat het al lang duidelijk is dat het om mijt gaat.
Bevestiging, maar ook mogelijk oorzaak en secundaire problemen als bacteriële infectie of cpl. 1x een huidparasiet kan altijd gebeuren, maar als het chronisch is, moet er beter naar gekeken worden. Het kan dan nl zowel een symptoom zijn van wat anders als andere aandoeningen veroorzaken/verergeren.