Help mijn paard is benauwd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Re: Help mijn paard is benauwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 19:26

Als ik mijn kater in een mandje frommel voor een consult op de locatie van de DA, ben ik zeker 60 euro kwijt voor 5 minuten kijken.
Laat ik diezelfde DA naar mijn huis komen met de auto om hier een paard te bekijken, kost me dat een 35 euro.
Ik blijf dat raar vinden. Maar zo werkt het wel, overal in het land.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 13:41

Herkenbaar Utrecht ga ik nooit meer met m'n kleine dieren heen ( zeg nooit nooit ) 3000 Euro kwijt (en kat als nog in moeten laten slapen.)
Je mag ook bij veel onderzoeken niet aanwezig zijn, wat bij de paarden wel mag.

Bij paard is het echt m'n eerste keus. Goed betaalbaar, super service, prettige mensen.

Nina_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 18:21

Nou de bronchoscopie is inmiddels geweest! Longen zelf zijn prima in orde, geen slijm etc.
Wel waren er aan het begin van de longen wat bultjes en wat rode plekken te zien, dat wijst dus inderdaad op een allergie. Ook heeft hij vorm van de luchtpijp niet helemaal optimaal, hij is wat ovaal. En dat verklaart waarom hij met iets verdikking al zo extreem benauwd was. Verder niks ernstigs dus gelukkig, gewoon goed opletten op wat ik hem te eten geef!
Voor de zekerheid heb ik ook nog eens bloed laten afnemen, ben wel benieuwd hoe het nu met het selenium gehalte zit.