Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Quellian schreef:Nee, ze gaat naar Schalkwijk, die hebben eerder plek.
Quellian schreef:xmarliez schreef:Als je Olav Franzel gaat bellen dan weet ik wel waar het probleem vandaan komt. Namelijk van hem
Dit is duidelijk een signaal van je paard dat er iets niet goed zit en ik zou het pas geloven dat er niets aan de hand is als je bij een echte paardentandarts geweest bent en niet een gebitsverzorger of een dierenarts.
Zoek de naam Olaf Franzel maar eens na op Bokt en je krijgt genoeg redenen waarom je niet voor hem moet kiezen. En gewone dierenartsen hebben over het algemeen te weinig kennis van gebitsverzorging bij paarden.
Ik kan Jan Kroes erg aanbevelen. Heb zelf helaas ook met een paard gezeten die tandproblemen leek te hebben maar door Olaf gewoon behandeld werd en hij iedere jaar weer zei 'ziet er prima uit!' paard kon op ten duur vrijwel niets meer door de pijn in haar mond.
Ander paard had een gebroken kies en mijn dierenarts bleek er dus maar de helft uitgehaald te hebben.... al mijn paarden gaan nu ieder jaar naar Jan en dan leer je pas hoe belangrijk goede gebitsverzorging is. Hou jezelf en je paard dus niet voor de gek, als ze proppen maken is er iets.
Jan Kroes is ook degene die mijn paard nu gaat doen. Morgenochtend brengen we haar, morgenmiddag wordt de foto gemaakt en behandeld, van het weekend ophalen, afhankelijk van wat ze vinden.
gelukkig is je paard in goede handen en het gaat vast en zeker goedkomen!
Tcm62 schreef:Zo erg zeg...maar dat gebeurd bij alle gebitsverzorgers, die kunnen niet bij de achterste kiezen zonder verdoving en die worden dan overgeslagen.
Electrisch vijlen werkt tafeltje creëren in de hand.
Komt goed met je paardje, alleen wel een dure behandeling in eens..