Bubbleee schreef:Mocht dit gemakkelijk te verhelpen zijn dan wil ik mijn best er graag voor gaan doen, maar mocht dit te hoog in de kosten gaan lopen moet hij vandaag nog terug naar de vorige eigenaar.
Bubbleee schreef:Vind het heel wat dat jij durft te zeggen dat ik geen dieren behoor te hebben. Ik heb geen keus, ik moet het nuchter en realistisch bekijken. Ik ben verzot op dit beest, maar wat mijn beslissing is geweest dat is in het belang van het dier! Hij is terug naar de vorige eigenaar. Weetje dat het mij ook aan het hart gaat om dit beestje weer weg te brengen? Jou reactie doet me geen goed.
Bubbleee schreef:Bij de oude eigenaar is hij nu beter af, die heeft ervaring met schimmels etc. Oude eigenaar wil niet direct zeggen dat het er voor hem slechter gaat uitzien, integendeel!
Tot hier lijkt het erop dat de koop is ontbonden en het beestje is teruggebracht naar de handelaar omdat ie “geen cent teveel” mag kosten, toch.
Pas op pagina twee (en nadat je bokt over je heen hebt gekregen) blijkt de pony toch nog van jou en is ie alleen maar tijdelijk verhuist.
Zo duidelijk was je dus niet en moet je de opmerkingen van de bokkers hier niet raar vinden.
En Wortelsussie: achteraf praten is natuurlijk altijd makkelijk.

Fijn dat die naar huis komt!! Je hebt super gehandeld TS!