Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
knollentuin schreef:Maar jij zegt dat ie stuk is en je hebt geen diagnose niks, dat gaat er bij mij niet in.
".."
Als je echt foto's en diagnose hebt hoor je me niet, nu vind ik dat je niet kan zeggen dat je paard stuk is. Nog niet.
Ik denk dat je voor jezelf het besluit van inslapen al genomen hebt en maakt dat voor jezelf verkoopbaar met de conclusie , m'n paard is stuk dus is het gerechtvaardigd wat ik doe- en dat is ook je goed recht, jouw paard , jij beslist, maar mijn manier zou het niet zijn.
BMHP schreef:Klinkt mooi, maar zoveel kinder- en zorgboerderijen zijn er niet.
Juist in dat segment vind je ook schrijnende omstandigheden van mensen die toch handelen met paarden of manege lessen verzorgen met probleempaarden. ( Tara Manda / Paarden opvang Amsterdam )
ik hoop dat je iemand vind die hem kan oppakken en vertroetelen, ZE is niet het einde
Bodan schreef:Ik ga af op de kennis van een dierenarts. De oude wordt hij niet. Maar zoals ik al zei ik ga na denken over foto's maken. Misschien valt het idd mee. Ik vraag alleen advies omdat ik hier nog nooit mee te maken heb gehad. En mijn vraag is. Zijn er mensen die dit soort paarden wel willen? Want ik gun Bo een nog een fijn leven toe.
Solleke_Noah schreef:Nou ja, "doorgaan met onderzoeken", er is 1 x een dierenarts bij geweest die een buigproef heeft gedaan?
Het is je eigen beslissing TS, maar waarom zou er geen animo zijn voor een 10 jarige fjord, mits genezen van zijn blessure (indien de blessure te genezen is!). Je ouders kunnen eventueel niet bijspringen om een diagnose te laten stellen?
Bodan schreef:Ik ga af op de kennis van een dierenarts. De oude wordt hij niet. Maar zoals ik al zei ik ga na denken over foto's maken. Misschien valt het idd mee. Ik vraag alleen advies omdat ik hier nog nooit mee te maken heb gehad. En mijn vraag is. Zijn er mensen die dit soort paarden wel willen? Want ik gun Bo een nog een fijn leven toe.