Roos_1994 schreef:Er is een contract alleen die moeten we nog tekenen ben 2 weken terug mijn merrie verloren en heb dus nog vanalles tussendoor gehad voordat we dat konden tekenen. Gaan we morgen doen
Ik snap echt niet dat je nog een contract wil aangaan met de eigenaar van dit paard. Er kunnen talloze redenen zijn waarom het paard dit gedrag vertoont en bij 99 van de 100 gevallen valt daar niks aan te verbeteren. Je zult altijd in de zenuwen zitten dat er iets mis kan gaan, zelfs als je er hekken tussen zet. Een paard dat kwaad wil laat zich daar misschien ook niet door tegenhouden.. ze springen soms hoog, weet je nog wel?
Als jij ruimte hebt voor meer paarden: er zijn zat mensen die heel blij zouden zijn met een kans om bij jou te staan. Bij nieuwe pensionklanten altijd wel goede afspraken maken en voordat je een nieuw paard introduceert altijd even tijdelijk een draadje ertussen om te zien of het klikt tussen de dieren. Ik heb ook wel eens iemand weggezonden omdat het paard bleef aanvallen en agressief gedrag vertoonde.

En hoop dat je een goede keus kan maken met wat betreft dat andere paard.