Suzan_bobar schreef:xAnthea schreef:Ik gebruik gehakseld koolzaadstro van Biobed.
Geweekt hooi heb ik 2 jaar gedaan en dan hoestte hij nog heel vaak. Nu met voordroog hoor ik hem praktisch niet meer hoesten.
Dat is ooit al gebeurd, Suzan. Maar daar heb ik ook geen top ervaringen mee. Die DA/osteo had ook bloedgeprikt en die heeft toen zijn nierprobleem over het hoofd gezien en door die nieren, had hij ook verzuurde spieren. Daar werd niets van gezegd terwijl hij best goed aangeschreven stond
Jammer genoeg zit die van jou een beetje ver weg
Je zou dan kunnen kiezen voor een holistische arts. Die kijken nog net iets verder, kosten ook net iets meer helaas,...
Maar ik heb ook nog niet helemaal duidelijk gelezen of je er al een zadelmaker bij hebt gehad? Een zadel wat niet lekker past, kan ook een oorzaak zijn van reacties,...
Die is er kort daarna bijgeweest (na die 'foute' diagnose van die DA/osteopaat).
Zadelpasser is er midden augustus bijgeweest

bij.
) op een welhaast sektarische manier hun overtuiging opdringen en ontzettend lange tenen hebben. Het grapje komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen.