Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

genja schreef:Wij kunnen het als apotheek in een ziekenhuis ook niet meer bestellen zijn volgens mij productie problemen mee. Het speelt al een hele tijd dan weer wel te krijgen dan weer niet nu al een hele tijd niet. Super onhandig. Denk dat de dierenartsen het ook moeten doen met de voorraad die ze hebben.
Soms kan je het in speciale gevallen nog wel rechtstreeks bij de fabrikant bestellen.
Hibiscrub is inderdaad een goed alternatief alleen ook zeer regelmatig leverings problemen mee.
betadine schreef:Hier is het echt bij iedere apotheek te verkrijgen die betadine shampoo. Ik wil je best een flesje opsturen als je wil.
Hij is ook online verkrijgbaar hier http://optiphar.com/online-kopen/iso-be ... wwodNL0M_A
Sizzle schreef:Ik zie dat echt vaak dat mensen betadine gebruiken om gezonde benen wit te krijgen?
Wat denk je dat dat met de gezonde huidflora doet? Niet veel goeds uiteraard.
Maar ja, wit zijn ze....
vonneke schreef:Ik heb toevallig gisteren het laatste beetje opgemaakt. Gebruik het om de witte benen van mijn paard echt wit te krijgen en voor wondjes.
Heb nog een halve fles hibiscrub. Moet toch eens gaan zoeken!