Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ondertussen verslechterde hij en ging in shock. Toen de DA haar belde nam ze niet op, toen ik belde nam ze niet op en toen Paula belde (die ze blijkbaar meer mag) nam ze ineens op. Paula heeft haar aan de DA gegeven die haar heeft verted dat het over was. Al scheeuwend heeft zij hem verted dathij dit NIET mocht doen en naar de rechtbank zou gaan. 
Lobarat schreef:omdat het lespaard met overhoef, waar ik het over had, opgegeven was (maar te goed om te slachten) kreeg ik toendertijd (20 jaar geleden) van de eigenaresse de kans zelf wat te beunhazen. De d pony van mijn dochter was met onder andere het homeopathische middel Arsenicum album genezen van bronchitis (de hele stal was ziek en de reguliere vet kreeg het met ab en pulmicord ed niet voor elkaar) dus ik was behoorlijk onder de indruk van de werking van homeopathie. Zelfstudie gedaan en meerdere middelen ingezet en zowaar het ziekteproces van overhoef kunnen keren. Ben toen naar de school voor homeopathie gegaan. Je zou voor bepaalde acute problemen een hom ehbo kit in huis moeten hebben, want je voorkomt een hoop ellende als je snel kunt ingrijpen. Eén van de middelen die vrijwel altijd direct aanslaan bij koliek is Colocyntis C30. Ik woon in Hongarije en ik vind het in het belang van het paard deze kennis en tips gratis door te geven, maar als je moeite hebt met dit soort 'zelfmedicatie' zou ik eens kijken bij de groepspraktijk van Liesbeth Ellinger.
Ronald Verhaagen, Csillagoshely