Mioux schreef:@florentine1 heb jij ogen die door de computer heen kunnen kijken en heb je de benodigde diploma's dat je dat zo kan roepen met 100% zekerheid ?
Ik vind het zeer verstandig en slim van TS dat ze laat kijken door een bekwaamde arts die dit kan nakijken en vast kan stellen of uit kan sluiten. Ook ALS het droeg zou zijn zit je met andere paarden in de omgeving, en is het ook fijn voor de DA dit gemeld te hebben, zodat ze rekening kunnen houden in de omgeving. Droes is zeer besmettelijk...Als dit uitgesloten word door de arts, dan super toch? Dan heb je in ieder geval zekerheid...
Bij mijn dieren laat ik ook de dierenarts komen of ik ga erheen met ze als ik twijfel... Als het niks lijkt ga ik niet maar als ik twijfel heb ik liever zekerheid...geld speelt daarin geen rol.
heb jaren mobiel meegewerkt met da praktijk.
Heb je je opleidingen gedaan en je diploma's ? Heb je ervaringen met droes en dus niet 1 of 2 maar tig ? Want niet elke droes uit zich t zelfde als de ander.
Dit is volgens mij idd een klap van een ander paard of een schuurwond van een hek/draad. Op die plek zit ook niet veel anders dan haar,vel en bot...dus meer dan ontsmetten en een soort van zinkzalf/honingzalf opsmeren kun je niet doen vermoed ik.