Naath86 schreef:Nicky1963 schreef:Het is ook netjes wat betreft de rekening. Het zou te bizar zijn om te moeten betalen voor een dier dat dood is gegaan onder hun beheer en verantwoording.
De dierenarts is ook heel erg van streek, hij zit er verschrikkelijk mee. Morgen bellen mijn man en hij weer om nogmaals te praten en antwoorden te krijgen op onze vragen.
We zijn niet meer langs geweest. Ik kon het niet aan. Vorig jaar hebben we ook al een paard in moeten laten slapen en daar ben ik bij geweest. Ik wilde niet ook deze grote jongen dood zien liggen.
Er is ons niets verteld over de risico's, niet van de narcose, niet van de operatie en niet van het bijkomen.
Dat maakt het ook zo verschrikkelijk: hadden we het gedaan als we de risico's hadden geweten? Of hadden we een andere oplossing proberen te zoeken, een alternatief of een beter geoutilleerde kliniek?
En wat te doen als er een ander paard van ons onder het mes zou moeten?
Gek word je van die hersenen....
En toch is dat de normale gang van zaken, de rekening betalen voor een operatie die niet geslaagd is. Dus vind het raar dat je zo reageert, snap het wel, zullen de emoties wel zijn.. Maar dit is één van de grootste risico's van onder narcose opereren.
Die van mij is vorig jaar in Utrecht geopereerd en voordat ik haar achter heb gelaten, moest ik een formulier ondertekenen voor dit soort gevallen. Tuurlijk is het hun verantwoording, maar dit zijn de risico's..
Heel veel sterkte met dit verlies...
Raar dat ik hoe reageer? Vind jij het niet bizar dan om een factuur te krijgen van een operatie terwijl het beestje dood is? Bizar als in gek, of absurd? Ik zeg niet dat de DA bizar is om een factuur te sturen.