Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kitlover schreef:deukje zijn volgens mij spiertjes die gescheurd zijn, komt veel vaker voor en geeft eigenlijk geen problemen. Mijn merrie heeft ze ook.
Dat staart niet optillen is inderdaad niet een echt goed teken, maar ga je nu niet juist zoeken naar verkeerde dingen?
geerke schreef:kitlover schreef:deukje zijn volgens mij spiertjes die gescheurd zijn, komt veel vaker voor en geeft eigenlijk geen problemen. Mijn merrie heeft ze ook.
Dat staart niet optillen is inderdaad niet een echt goed teken, maar ga je nu niet juist zoeken naar verkeerde dingen?
dat niet uitschachten en een staart die niet omhoog gaat kan verband met elkaar hebben.
cindy74 schreef:Mijn dierenarts weet niet wat te doen ....zij denkt na een verwijzing van mij ook aan het cauda eqiuna syndroom ( ze moest hoerover in haar boeken kijken ) . Koker is proper en paard schacht wel uit enkel niet om te plassen , wij hebben een halve dag bij hem in de weide gezeten om hem te observeren . Morgen gaan we met hem naar eqiutom bij tom mariën om een tweede opinie . Mijn dierenarts vindt het beste om hem in te laten slapen maar ik wil zekerheid hebben .