Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Koper schreef:FriesWytske ik moet helemaal niks. Ik heb een topic geopend omdat ik op zoek ben naar ervaringen van bokkers, zodat ik die eventueel mee kan nemen in wat ik doe. Niet om bevelen aan te nemen
Mareintje schreef:Koper schreef:FriesWytske ik moet helemaal niks. Ik heb een topic geopend omdat ik op zoek ben naar ervaringen van bokkers, zodat ik die eventueel mee kan nemen in wat ik doe. Niet om bevelen aan te nemen
Ik denk dat ik het (goedbedoelde!!) advies van FriesWytske ter harte zou nemen.
Je kan een paard niet zieker krijgen dan met verkeerde voedingssupplementen te gaan "rommelen'. Veel mensen denken dat dat geen kwaad kan, maar je kan door verkeerde spullen te geven je paard volledig vergiftigen. Als je het echt goed wilt doen voor je paard: zorg dat je weet wat er aan het hand is (en gok het niet). Dat kan alleen via een bloedtest.
sunny43 schreef:Femia, misschien toch 'ns op voervergelijk kijken... http://www.voervergelijk.nl/paardenvoer ... t-stimulan - die koeken bevatten melasse en allerlei andere rotzooi hoor!