Nog het zelfde, ze waren wel even weer wat minder, maar sommige zijn wel open geweest.
Rideltje1992
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-15 21:10
Weet niet of nog iemand dit topic volgt maar, de bultjes zitten er nog steeds,ze verplaatsen zich nu langzaam naar de andere kant van de hals, ook zitten ze onder de kaak.
Advies van da opgevolgd met afwachten of het weg gaat als ze op de wei staat, helaas niet het geval, morgen bellen voor verdere onderzoek.
Ook die plek op de hak is nog niet weg(foto in 1 van de vorige reacties) Vermoeden is dat dat nog wel eens schurft kan wezen, da zei dat het een schuurplek was de vorige keer.
Nu maar eens zien wat het allemaal is, heb geen flauw idee meer en de da geloof ik ook niet.
Wanneer krijg je de uitslag? De bult van mijn pony bleek een melanoom en die andere die dus ook verschoven warmtebultjes. Ben erg benieuwd wat jouw pony nou heeft, want raar is het wel.
Ik had een paard gereden en die had ook van die gekke bultjes, ze jeukte en op een gegeven moment gingen de haartjes eraf en werden het zwarte/grijze bultjes. DA geweest waren zijn lymfeklieren ontstoken. Weer een ander paard bij ons op stal kreeg bultjes waar ook de haren af gingen en die had het weer van het voorjaar en het jonge gras enzo, maar bij die worden het ook meer schuurplekjes.