Zansational schreef:omdat ik een second opinion wil. Het zal niet de eerste keer zijn dat een paard door de ene arts afgeschreven wordt en een ander hem toch nog kan helpen. Ik veeg daarbij niet het oordeel aan de kant van hun arts, want ik houd er sterk rekening mee dat het einde oefening is en dat weet TS ook. Ik heb een heel team professionele mensen om me heen die mij zeker het juiste advies gaan geven.
We doen wat het beste is voor het paard, ik denk dat TS en wij daar wat dat betreft hetzelfde in staan.
Ik zie net de reactie van de vorige eigenaresse. Zoals gezegd hebben wij geen info gekregen over eventuele problemen, waarschijnlijk omdat zij e.e.a. niet als probleem zag. Daar wil ik verder ook geen oordeel over vellen, ook zij heeft altijd het beste met Zidane voor gehad.
Zidane wordt ingeruild en wij zijn daarmee dan degene die de beslissing maakt wat te doen met dit paard. Zoals gezegd wordt daar met zorg mee om gegaan.
Ik ben niet actief op Bokt maar wilde hier toch wel even op in springen.
Fijn dat jullie zo meedenken. We gaan het verder regelen met TS en ik sluit mijn verhaal dan ook voorlopig hier even mee af.
Wat fijn dat julie zo mee denken met zowel het paard als de klant.Dat kom je toch niet vaak tegen.Mijn complimenten er voor.Bij mensen als julie zou ik met een gerust hart een paard kopen.