Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vala schreef:Jolliegirl schreef:Zwelt niet veel op?????
Een hakve kilo ONGEWEEKTE PULP
Word bij mij met water een VOLLE emmer zooi!!
Ik snap dit niet hoor...
Meerdere mensen geveb de gevaren aan....
Jij zit lekker thuis??
En je weet noet wat er in de maag/buik van je paard gebeurt..
Serieus... Laat een DA komen om gewoon aks voorzorg alleen al te pompen!!!
Ze heeft 2 dierenartsen gebeld, hoeveel moet ze er nog bellen?? Darmen kun je niet leeg pompen en een maag kan 9 liter hebben. En de maag is het allang voorbij ondertussen.
Lekker hoor deze reactie, Ts geeft al aan stijf van de stress te staan en dan krijgt ze een reactie dat ze lekker thuis zit?
Jolliegirl schreef:Zwelt niet veel op?????
Een hakve kilo ONGEWEEKTE PULP
Word bij mij met water een VOLLE emmer zooi!!
Ik snap dit niet hoor...
Meerdere mensen geveb de gevaren aan....
Jij zit lekker thuis??
En je weet noet wat er in de maag/buik van je paard gebeurt..
Serieus... Laat een DA komen om gewoon aks voorzorg alleen al te pompen!!!
Jolliegirl schreef:Tsja ik heb helaas anders meegemaakt...paard waren we bijna kwijt!
Sorry.voor.mn overtrokken reacties.
Fijn dat ze momenteel in orde lijken te zijn!
Kan gebeuren toch.Jolliegirl schreef:Tsja ik heb helaas anders meegemaakt...paard waren we bijna kwijt!
Sorry.voor.mn overtrokken reacties.
Fijn dat ze momenteel in orde lijken te zijn!
Daar hoeft bokt je toch niet voor te overtuigen? Ik snap best dat mensen die dit meegemaakt hebben zo aandringen op een dierenarts ja, helemaal als er al 1 met koliek verschijnselen staat..WowAmigo schreef:Mij ook een keer gebeurd, paard was losgebroken en bij de pulp gekomen, had maar weinig binnengehad. Advies was niet laten drinken en idd afwachten. Zo gezegd zo gedaan, niks gebeurd... Zo'n halve emmer geweekte pulp eten ze toch normaal ook wel op?
Maar kan me voorstellen als je er een paard aan verloren bent dat je dan in de stress bent van zo'n bericht!
MarryAnneR schreef:Er lag wel mest maar of dat voor of achter de pulp zat weet ik niet. Of zeg ik nu iets doms?
Ik vertrouw mijn eigen dierenarts prima, en op advies van hier ook een tweede gebeld.
Eentje had toch echt wat buikkramp.. Maar lijkt me nu wel weer oke.
Morgen ben ik pas echt gerust