ilangok schreef:Is het slimmer om eerst een osteopaat of een dierenarts erbij te halen?
DA hier is wel wat meer mis...dit gaat een osteo echt niet oplossen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lady62 schreef:Zit daar tegenwoordig ook een dierenarts dan?
Belangrijk is wel dat er een paarden dierenarts bijkomt en ik ben bang dat je naar de kliniek moet omdat er het een en ander getest moet worden.
Ik kan je wel de dierenartsen praktijk in Heerhugowaard en Slootdorp aanbevelen die hebben meer verstand van paarden dan een reguliere dierenarts.
Bambolina schreef:hmm, wat zei de osteo precies? Is 'ie maar 1 keer behandeld geweest of meerdere keren? Zou denk ik toch een DA er bij halen, gezien hij ook niet zuiver loopt! Wel super dat je deze stappen al genomen hebt!
ilangok schreef:Ik kan me het niet goed met herinneren maar er was een blokkade onder zijn atlas en dichtbij de schoft, en er was een spier in zijn rug over ontwikkeld en daar heeft ze wat naaldjes in gedaan (als ik het goed heb). Hij is 1 keer behandeld. Over het lopen zei ze dat ik het nog even moest aankijken en als het niet weg gaat het beste een kreupelheidsonderzoek kan laten doen.