Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
senna21 schreef:Mijn oude paard bleef tot de laatste minuut vol levenslust. Zijn lijf was op, maar hij wist het niet. Soms moet je een verstandige keuze maken, hoe moeilijk het ook is.
Elisa2 schreef:Sterkte! ik denk als hij al benauwd is...niet opknapt van de prascend, dat je een verstandige keuze maakt. Hij word anders alleen maar nog benauwder als het voorjaar/zomer word en ik denk dat er al teveel kapot is in zijn lijf door de cushing.
geerke schreef:eigelijk kun je bedenken dat als de slechte dagen de goede overheersen het gewoon tijd is.
Maar het is zo vreselijk moeilijk...de meesten zijn zo gek op hun paard
jesito schreef:geerke schreef:eigelijk kun je bedenken dat als de slechte dagen de goede overheersen het gewoon tijd is.
Ja en verstandelijk weet ik dat ook echt wel............maar als ik dan die blije kop van m zie.................![]()
Dan denk ik echt: Wie ben ik om zijn leven te stoppen?
jesito schreef:geerke schreef:eigelijk kun je bedenken dat als de slechte dagen de goede overheersen het gewoon tijd is.
Ja en verstandelijk weet ik dat ook echt wel............maar als ik dan die blije kop van m zie.................![]()