Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rien10 schreef:http://www.carphorseproducts.nl/Webwink ... Shine.html
Goldenshine Omega3 en 6 is een middel wat voor de vacht wordt gebruikt. Maar het is tevens een prima "zand-weg"kuur. Niet duur, makkelijk in gebruik en prima te bewaren.
Ben benieuwd!
) 
kimberly1995 schreef:Delphi2 schreef:De Husk of vezels werken beter dan de zaadjes omdat de vezels een grotere uitzettingscoeffiecent hebben, dit is wel afhankelijk van hoe fijn het gemalen is.
Het nadeel daarvan is wel dat alleen de zaadjes de stoffen bevatten die je eigenlijk wil hebben om het zand te vervoeren.
Ninx schreef:kimberly1995 schreef:
Het nadeel daarvan is wel dat alleen de zaadjes de stoffen bevatten die je eigenlijk wil hebben om het zand te vervoeren.
Dat is helaas pertinent 'onwaar' kimberley1995.
Citaat:Dat is helaas pertinent 'onwaar' kimberley1995.
Ninx schreef:Het is overigens absoluut niet mijn bedoeling eigenwijs te zijn. Maar vind het zonde wanneer het toch misgaat ondanks dat mensen denken dat ze het juiste doen.
Het zaad kun je dagelijks geven als 'onderhoud'. Bij de husks treed gewenning op, deze geef je in kuurvorm.
100 gram per 100 kilo lichaamsgewicht.
kimberly1995 schreef:Ja en jij vind dat je al die publicaties voor waar aan moet nemen? Nou, als ik alles voor waar aan moet nemen wat op het internet staat.. Sommige medicatie is ook gewoon hartstikke commercieel, dus daar geloof ik echt niet zomaar in.