Munnie schreef:Heb met 4verschillende mensen op stal overlegd omdat ik de dierenarts wou bellen. Dit is niet vandaag gebeurd daarbij gaat mijn paard voor mezelf.
Hoewel dit topic hier niet over gaat heeft mijn moeder mij de deur gewezen heb ik tijden gehad dat ik niks at of brood om mijn paard te kunnen behouden.
Stop alsjeblieft met dat zelfmedelijden, daar heeft jouw paard geen ene moer aan. Je paard, waar je dus zoveel voor over zou hebben, doe jij nu tekort in zijn basisbehoeften: medische zorg indien nodig. Het is te gek voor woorden, eerlijk waar. Belachelijk dit, wat ga je doen als dit paard nou weer ziek wordt? De dierenbescherming bellen en dan gauw weglopen zodat jij niet voor de kosten moet opdraaien om dan achteraf weer dat paard onder je hoede te nemen? Op dit moment lijkt dat me de beste oplossing, maar dit kan echt niet hoor. Wees realistisch: bel de dierenbescherming op, zij bellen wel een DA en deze kan dan vaststellen of er diepere schade is en dan kan je alsnog beslissen om de politie in te schakelen.

zoals ts. Zegt: als het paard van binnen stuk zou zzijn zou je het wel merken. ts geeft aan het moeilijk te hebben gehad qua financieen, en wat doen een aantal? Nog even een paar trappen nageven. Bah! Ts. Zelf zijn ze allemaal zo heilig, lekker boven je laten zweven. Ik snap jou wel. Niet dat ik in de zelfde situatie zit, maar dat heet 'inleving'. zoek maar op in een woordenboek voor diegene die er nog nooit van gehoord hebben.

Ik zou het niet-spoed nummer bellen en daar om advies vragen. 0900-8844 (is overigens gewoon lokaal tarief).