Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Shirley schreef:Nou zal het overigens ook niet lukken met die zandweg, dat wordt gelijk een soort beton als je het mengt met een beetje water in zo'n spuit.
Maar het feit dat die arts het zou adviseren te geven...
Joolien schreef:TS, als je gaat zitten afwachten totdat het paard doodgaat , zou ik vooral zo doorgaan. Onbegrijpelijk dat jullie er zo mee blijven aanmodderen...
Kliniek en niet zelf verder aanmodderen is ook mijn mening.
juist ja...een infuus erin hangen en snel ook...dat brengt zoden aan de dijk.

IriLover schreef:Dankje,
Inderdaad, Ze is van mijn moeder!
Over de dierenarts; de eerste was veearts. De laatste 2 zijn speciale paardenartsen!
Ze heeft vanmorgen om 10 uur pijnstilling gehad. Deze was goed voor 2 uur. En vanmiddag om 3/4 uur was ze iets lauwer, maar de pijnstilling was uitgewerkt. Net wezen voeren, Ze stond in de bak, lag niet!
De plas komt zo dik, omdat ze niet drinkt! Vanmiddag weer een beetje voor het eerst. Ze at ook niet. Daarom krijgt ze haar protectine en zandweg niet binnen. Arts nog gesproken en zei dat het te proberen was met water en een spuit. Dus mijn moeder is nu op weg om het toe te dienen met de spuit en haar temperatuur op te meten.

kwita schreef:een da kan natuurlijk de eigenaar,betalende ouder niets afdwingen ook al weet hij wel dat het dier onnodig lijd! als de ouders denken dat het een griepje is wat je moet uitzieken.....hij kan het benadrukken wat wel te doen maar als er niet word geluisterd is hij ook klaar en de ts starter ook!
(en het kan ook een slag in de darmen zijn en is een operatie echt nodig, maar dan kan het zelfs ook nog mis gaan.)