Deugenietje schreef:Jeetje, ik hoop dat die zalf gaat helpen.
Heel veel sterkte.
Bedankt!
Ik hoop zelf ook dat de zalf een resultaat gaat geven!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:Ik betaalde voor de zalf van dr Knotty 24 pond het consult... ik geloof iets van 60 pond. Al met al viel me dat erg mee.
Mijn veearts had geen ervaring en ging er mee akkoord niets dan voorrijkosten in rekening te brengen zodat zij kennis en een voor haar nieuwe behandelingsmethode op te doen.
Mijn paard heeft een heel groot gat in zijn buik gehad door de zalf en daar niets van gemerkt. Hij heeft misschien helemaal in het begin een paar dagen een opgezette buik gehad wat niet fijn was maar verder.....
Ik kan je alleen maar van harte aan bevelen knotty's adviezen op t volgen. Hij is eerlijk, als hij denkt dat het niets wordt dan zegt hij dat ook
denice schreef:Stoppen met de zalfjes en voor een goede BCG behandeling gaan. Mijn paard had twee hele lelijke boven zijn oog en op zijn lip en ze zijn helemaal weg in korte tijd. Ben heel erg tevreden over de behandeling. Voor meer info moet je me maar even pben. Echt doen, dit is niets!
Anya schreef:Ik heb iets van 350 euro betaald aan Engeland. De zalf was AW4Ludens. De sarcoid (inmiddels een fybroplastische geworden) verdween als sneeuw voor de zon. De zalf moet een aantal keren worden opgebracht door je eigen dierenarts. Mijn dierenarts heeft daar niets voor gerekend. Als hij wel voorrijkosten rekent, moet je die erbij op tellen. Het is een agressief goedje: ze willen dus niet dat je het zelf opbrengt.
Heel verstandig dat je niet voor een operatie of voor alderra bent gegaan.
BCJ injecties kunnen zeker ook werken. Je paard wordt er met een beetje pech wel ziek van. En ook voor die injecties geldt: werkt voor sommige paarden wel en voor sommige paarden niet.
Sizzle schreef:Ik heb er echt veel te slechte ervaring mee gehad met de BCG. Ik zou ook kiezen voor de Knottenberg chemo.
Denk er om dat je het zelf echt niet niet mag aanraken hoor.
Anya schreef:Ik moest om de drie dagen smeren. De foto's in de wiki zijn van mijn paard. Eerst cryochirurgie (vreselijke etterende wond). Daarna kwam de verrucose sarcoid terug als een fybroplastische. Daar is de liverpoolcream (AW4 ludens) op aangebracht. De korst liet los en het heelde heel netjes. Het plekje waar de sarcoid zat is (nu jaren later) wel kaal gebleven en eromheen zitten witte haren.