Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DeMolenhoek schreef:Hé mensen. Kan het alsjeblief wat rustigere? Ts heeft er al meerdere keren de dierenarts bij gehaald en vertrouw ook op zijn oordeel neem ik aan? Ze opende dit topic voor meer tips en heeft al eventjes niet meer gereageerd waardoor ik denk dat ze ook bezig is met er iets aan te doen.
Brainless schreef:DeMolenhoek schreef:Hé mensen. Kan het alsjeblief wat rustigere? Ts heeft er al meerdere keren de dierenarts bij gehaald en vertrouw ook op zijn oordeel neem ik aan? Ze opende dit topic voor meer tips en heeft al eventjes niet meer gereageerd waardoor ik denk dat ze ook bezig is met er iets aan te doen.
Zoals ik het lees, maar 1 x (gisteren) en deze heeft alleen pijnstiller gespoten en is weer gegaan.
MayDayParade schreef:fohadie schreef:Ik hoop dat TS snel reageerd en niet nu op school/werk zit en pas vanmiddag of vanavond deze reacties leest en het dan te laat is...
Ik denk dat het vor TS nu ook el duidelijk is dat er met speod een DA bij moet komen omdat anders zowel moeder als veulen het misschien niet overleefd.
Heel veel sterkte TS ik hoop voor je dat het meevalt.
Ik hoop dat TS bij haar paard is... Als iemand niet reageert hoeft niet meteen te betekenen dat diegene zich geen zorgen maakt en gewoon uit z'n neus zit te vreten...
Lijkt me voor TS al helemaal rot om straks te lezen dat ze een slecht baasje is terwijl ze nu misschien bij haar paard is, zoekend naar een oplossing.
Ik denk dat jij mijn reactie verkeerd begrijpt? Ik hoop ook dat TS bij haar paard is, maar het is toch n iet raar gedacht dat iemand op maandagmiddag aan het werk/school is?! Over oordelen gesproken, ik denk dat jij dat nu eerder over mij doet.
Niet zo snel oordelen...
. Sure_lee schreef:Ben ik de enige die nooit een VA bij mijn paard wil hebben maar een DA?
Naar mijn weten is de opleiding voor VA heel anders dan DA en heb je dan niet de juiste kennis om een paard te behandelen.