Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gea99 schreef:Gelukkig dat het goed lijkt te zijn met je pony. Maar 2 dagen niet bij je paard/pony mogen komen, nou dan zijn er wel andere stallen. Zou eens rondkijken naar een andere stal met beter beleid.
Yinthee schreef:Ik ook Celiien
Vind dit een hele aparte gang van zaken voor een paardenstalling.
Springs schreef:Mag/kan je serieus niet op je eigen paard rijden buiten lessen om!?!?
Echt ik zou daar zo snel mogelijk wegwezen. Je paard zal daar vast ook gelukkiger van worden, en jijzelf ook gok ik zo.
en dat noemt zich een manege/pensionstalling...
kippetje2007 schreef:Yinthee schreef:Ik ook Celiien
Vind dit een hele aparte gang van zaken voor een paardenstalling.
Deze toestanden bestaan alleen hier in België vrees ik :s
en dan te bedenken dat we meer dan 200 euro per maand afbetalen om nog te zwijgen van de lessen die je verplicht moet nemen, omdat je anders niet op je paardje kunt rijden.
Gillbo schreef:Dus je hebt een hoop geld betaald voor een paard waar je nu nog net zoveel mee kan als toen het nog een manege paard was
kippetje2007 schreef:Gillbo schreef:Dus je hebt een hoop geld betaald voor een paard waar je nu nog net zoveel mee kan als toen het nog een manege paard was
Ja met lesgeld erbij betaal ik dus zo'n 300 euro per maand, zonder benzine om er naartoe te rijden en de supplementen die ik voor hem koop (worteltjes, snacks, materialen,...) + dan nog is DA en hoefsmid