kreupel!! wat nu?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sharonaa_

Re: kreupel!! wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 12:04

Ik ga er ook niet meer van uit dat dit echt is.
Verveling in de vakantie zal t zijn. :(:)

SILVER7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 09:42

Hallo Allemaal,
Ik ben laatst een onderzoek gestart op bokt.nl, over bedriegen en je anders voor doen op sociale media.
Voor school moest ik een verslag maken over: anders voor doen en bedriegen op sociale media.
Door een nep verhaal op Bokt.nl te plaatsen Heb ik kunnen ontdekken (met andere mensen) hoe het zich verspreid en wat de reacties zijn.
Ik vond het wel grappig dat mensen het door hadden dat dit niet echt was en dat ze daar oplossingen voor gingen verzinnen.

Ik heb zelf meegemaakt dat er verschrikkelijk veel nep is op het internet, en ik heb hier veel van geleerd.
Misschien zijn jullie er niet zo blij mee wat ik heb gedaan, maar bekijk het positief.
lieve mensen, goed onthouden dat NIET alles op Bokt vertrouwbaar kan zijn!
Het spijt me wel als jullie bezorgd waren om mijn paard, maar dat hoeft niet want met mijn paarden gaat het goed! Er is dus niets aan de hand.
Ik wil jullie heel erg bedanken.

Voor de duidelijkheid dit was dus nep (en onderzoek) GR

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:13

:+ Fijn om lezen dat de paarden in orde zijn, dat is het belangrijkste !

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 14:40

SILVER7 schreef:
Hallo Allemaal,
Ik ben laatst een onderzoek gestart op bokt.nl, over bedriegen en je anders voor doen op sociale media.
Voor school moest ik een verslag maken over: anders voor doen en bedriegen op sociale media.
Door een nep verhaal op Bokt.nl te plaatsen Heb ik kunnen ontdekken (met andere mensen) hoe het zich verspreid en wat de reacties zijn.
Ik vond het wel grappig dat mensen het door hadden dat dit niet echt was en dat ze daar oplossingen voor gingen verzinnen.

Ik heb zelf meegemaakt dat er verschrikkelijk veel nep is op het internet, en ik heb hier veel van geleerd.
Misschien zijn jullie er niet zo blij mee wat ik heb gedaan, maar bekijk het positief.
lieve mensen, goed onthouden dat NIET alles op Bokt vertrouwbaar kan zijn!
Het spijt me wel als jullie bezorgd waren om mijn paard, maar dat hoeft niet want met mijn paarden gaat het goed! Er is dus niets aan de hand.
Ik wil jullie heel erg bedanken.

Voor de duidelijkheid dit was dus nep (en onderzoek) GR

Haha :+
Succes met je onderzoek, interessant en leerzaam !

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:22

een onderzoek. voor school. in augustus.

:)*